Ny månad, ny värld, ny miccis?

Hey! Har inte riktigt orkat skriva på ett tag, det har hänt massa saker ju som gjort att man helt tappat sug på livet. Men det börjar bli människa av mig igen så ska se om jag kan orka börja skriva mer igen, trots osuget så har jag saknat själva skrivandet.. Men det är väl bäst att låta bli när man är som mest nere/borta/vakum då kommer det bara ut massa skit som man inte vet varför man skriver eller sånt som känns helt obegripligt för en själv. Men som sagt, jag mår bra nu.. Inte 100% men är helt klart tillbaka!

Jag var för övrigt ute i Fredags för att komma iväg och tänka på lite annat, jag var bjuden på inflyttningsfest hos Frida som är typ min bästa väninna Carros syster. Det var trevligt, men jag blir ju som alltid trött så tidigt. aja.. Men ja.. Vad är det första som händet när jag kommer dit då? Jo! När ja ska ska följa med Carro ut på balkongen så spiller jag dricka på Fridas nyköpta matta... Panik! Generad... ja.. men vad gör man? :D Det är ju sånt som händer. Hämtade iaf en trasa och torkade upp allt så fort det bara gick. Ja, sen medans vi väntade på resten av folket som skulle komma så drog Frida fram ett frågespel där man skulle vara killar vs tjejer.. de skulle föreställa nån maktkamp grej där man ställer "tjej-frågor" till killarna och "kill-frågor" till tjejerna.. aja.. vi följde inte reglerna och spelade på riktigt vi bara drog kort efter kort och ställde frågor till varandra men struntade typ i spelplanen.. Kul var det iaf! Speciellt när resten av folket kom och dom läste frågorna och missförstod allt helt.. Det var så man fick ont i magen av skratt!  Sen fortsatte kvällen med att man sprang ut och in från balkongen för att dom flesta av tjejorna skulle röka (INTE JAG! Duktig ;)) Och senare blev det hem och sova..  Jag somnade väl inte före kl 3 eller nåt. puh*

Vad har hänt mer... Jag har vart ute och plockat svamp i helgen och vart ute och fotat lite på Gränsö båda grejerna i Lördags.. Jag plockade inte den där svampen på bilden. Men tyckte den va så himla cool tack vare färgerna, så var bara tvungen att fota den!


 

Nu ska ja fortsätta städa lite. Skriver troligtvis mer senare. HA de guttegutt så hörs vi sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0