Bye bye hair!

Hey. Syrran har klippt mig idag, det blev rätt mkt hår som åkte av som ni kanske ser? Skulle kunna göra en helt ny peruk av allt hår. Det kanske inte syns så mycket att hon klippt, men det är för hon klipptupp en massa och det känns verkligen, jag hade liksom tunnt hår innan men nu känns det nästan som jag inte har något hår alls! Läskigt men de blev bra. :) Jag har lättare att ha en snygg snelugg nu och puffa upp det på ett annat vis än innan. Det ser dock inte lika fluffigt ut som det gjorde innan jag klippte men de får jag väl vänja mig.. Jag som älskar fluff! Tack Mandis!!

 

Vad ska ni göra i kväll annars då? Jag ska kolla på Strul som visar på kanal 4 ikväll kl 20.00 sen blir det väl att lägga sig eller något och hoppas på bra väder i morgon. Men det blir väl tråkigt regn hel veckan! Usch. :( Nä, nu ska ja kela med kissarna och sen se om jag hittar nåt att äta. Cya later Aligator!!


Kommentarer
Postat av: Telilla

tjoho! Jag ska plugga AO heter det, plugga upp ämenen och en mjuk start när man har haft det lite tufft. så det hoppas jag bir bra :D.



shit ser ut att vara MASSA hår :O men ser fint ut :D



PÖSS

2010-06-09 @ 20:01:50
URL: http://fattyfat.blogg.se/
Postat av: Mandiisz

usch känner mig lite elak att ja klippte så mkt xO

men kul att du tycker om det :D får se hur de ser ut sen när ditt hår är lite RENARE, kanske blir nån skilnad 8-D

* btw, som ja sa tror de kommer se skit snyggt ut om du våfflar håret och har lite spray/ moss i! ^^*



:*

2010-06-09 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0