Äntligen!

Jag har väntat i så många år på att pappa ska släppa ifrån sig sin samling skräckböcker och äntligen har han gjort det! Så idag fick jag med mig 34 st hem! NIIIIIICE! Jag har aldrig direkt sagt eller nämnt att jag ville ha dom där böckerna, men jag har gått och vetat rätt länge egentligen att jag skulle få lägga vantarna på dom en dag.. Och nu är dom mina.. mina King & Koontz - skräckmästare!

 

Jag fick även med mig 64 filmer hem så det är bara att börja plöja.^^ Dock tror jag att jag ska vara duktig och ta tag i att börja läsa, nu när jag har böcker som jag verkligen vill ha!


 

Och här har vi traven! Jag ska kolla igenom och läsa baksidan på alla så får vi se sen vilken jag sätter tänderna i först... Jag håller er uppdaterade. ;) Mohahahahaaaaaaa! * Lycklig *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0