Red... Orange... GO!! :D

Yes i am bored sorry!

Vad ska jag annars göra? Jag älskar att skriva även om det inte behöver handla om någonting. Förstår ni hur skönt det är att bara låta findrarna gå av sig själva och få orden att flöda. Hur skönt som helst! Jag kollar lite gammla bilder så länge för att få tiden att gå.. jag har redan nördat på BDB & FB men det finns inget att göra. Nu har jag ju inte mamma att puffa på längre. )= Jag överlever. Fan vad jag saknar looken på bilden!


Random s*it!

(Gingerhead!!!)


Men har lärt mig att rött hår är snyggt men tyvärr måste färgas rätt ofta för att det ska hålla sig snyggt. Och jag som redan dödat mitt hår mer eller mindre kanske borde låta det vara. :S Även om det är svårt ibland... det kändes som jag hade en period då jag var riktigt beroende av att färga håret om in 2 ggr i månaden så iaf en gång i månaden.. Och gärna variera färgerna lite.. Men rött, svart och mörkbrunt <---(som jag har nu) är dom jag ska hålla mig till. Jag fattar inte att jag har varit blond flera ggr alltså! KOLLA!!


Blond junkie!?



Vad tänkte jag med egentligen? Det kanske hade blivit okej om jag gått till en frissa som kunde gjort lite olika nyanser så det sett lite mer naturligt ut. Men dum som jag är har jag alltid färgat själv av ren snålhet eller nåt. Liksom? Jag betalar hellre 200kr på att färga håret själv än 900kr eller vad det nu kostar nu för tiden att gå till en riktig frissa. Men tycker det är på tok för mkt pengar alltså!



How i look now!

Jag trivs rätt bra i hur jag serut nu och att jag färgar mitt eget hår fortfarande, jag lider inte speciellt av det. Dessutom färgar jag inte varje månad eller äns varannan månad längre. Det är inte ofta iaf, så känner mig lite duktig. :)  Ska nog fortsätta på min bruna look ett tag, det är det som är mest naturligt på mig. Det där är väl nästan min riktiga färg kan jag gissa? Jag är inte säker har inte haft min riktiga färg sen jag gick i 4:an på mellanstadiet och det är ett bra tag sen med tanke på att jag är 21 bast nu! :D

(Kom på i efterhand att jag valt bilder som ett stoppljus utan att tänka på det) Coolt!
....nästan iaf... har ju inte grönt hår då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0