Onsdag

God morgon? Jag vaknade upp lite lätt panikslagen, jag hörde en dörr i trappuppgången slås igen. VAD ÄR KLOCKAN!? Igår skickade dom ut lappar om att det skulle komma några och sätta in sparstrålsamlare i alla kranar och arbetet skulle börja i morgon och det kunde bli när som helst mellan kl 07.00 - 16.00.  Och var man inte hemma så skulle dom gå in med en huvudnyckel. Så jag vaknade iaf kollade på klockan.. fan 6.40! Nu är jag iaf vaken... Tänk om jag hade sovit så tungt att jag inte hör att det kommer någon och knackar på? Och så ligger jag där naken helt utslagen.. NEJ TACK! Så roligt ska vi inte ha. Men ja kom ju upp tidigt iaf.. duktigt duktigt!


Affe myser i mitt knä, han har inget val när inte husse finns



Teo är också nyvaken :)

Men nu då? Massa elak hög musik för att va elak mot nya grannen? (det är lockande..men nje)
Musik får det bli iaf.. Och te kanske? Nä, inte te.. Får försöka vakna ordentligt så får vi se vad det blir sen. Kör massa musik sålänge. Och fotar lite mer kanske... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0